.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آلودگی آب آشامیدنی در مرزن آباد

شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر مرزن آباد گفت: آلودگی آب در خیابان درمانگاه و منطقه کشک مرزن آباد موجب نگرانی اهالی شده است.

مهدی میردار در گفتگو با تسنیم در چالوس اظهار کرد: از گذشته در مرزن آباد شاهد کم آبی بوده، اما تشدید این امر به همراه آلودگی آب در خیابان درمانگاه و منطقه کشک مرزن آباد موجب نگرانی اهالی شده است.

وی افزود: آب آشامیدنی این منطقه در حالت عادی قابل استفاده نبوده و باید اهالی قبل از مصرف آن را جوشانده و یا از صافی بگذرانند که در این رابطه از مسوولان امر خواستار رسیدگی و رفع این مشکل هستیم.

میردار با اشاره به آغاز فصل پاییز و تغییر شرایط جوی اظهار کرد: پاییز فصل بارش باران بوده و این امر به توجه به کنده کاری های ناشی از لوله گذاری گاز در این منطقه مورد تاکید می باشد، چرا که اگر پیمانکار پس از کنده کاری ها نسبت به پرکردن چاله ها در اسرع وقت اقدام نکند با بارش باران شاهد ایجاد گل و لای و جاری شدن لجن خواهیم بود که این امر مردم را دچار مشکل خواهد کرد.

میردار با تبریک فرارسیدن سال جدید تحصیلی گفت: برای تشویق و ترغیب دانش آموزان و موفقیت آنها در عرصه های مختلف استانی و کشوری برنامه هایی را در شورای اسلامی شهر در نظر داریم که امیدواریم این امر موجب افزایش انگیزه آنها در کسب علم و دانش شود.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: سرافرازی، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون از خودگذشتگی ها و ایثارگری های رزمندگانی است که با به خطر انداختن جان خود آینده انقلاب و نظام را بیمه کردند و امروز این وظیفه ما بوده تا با تلاش و جهاد در راه خدمت رسانی به مردم ادامه دهنده راه پر رهرو آنها باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.